type='text/css'/>

Like for news and to ask questions.

Powered By EXEIdeas

MALAYSIA PES MODDING: Wait for my latest patch. (NOTICE)

Thursday, December 31, 2009

Wait for my latest patch. (NOTICE)





Dalam post kali ni saya decide nak post dalam bahasa Melayu kerana saya nak jelaskan dengan lebih terang.

ATAS PERMINTAAN RAMAI
=======================
Bunk telah terima terlalu banyak request untuk berikan support patch ni kpada PES 2010 v1.3. Sekali lagi saya nak memohon maaf kerana masih belum lagi dapat support v1.3. Ini adalah kerana patch yang saya hasilkan menggunakan kaedah kitserver daripada Juce dan Robie dan mereka masih belum dapat tingkatkan support mereka kepada PES 2010 v1.3. Bila kitserver dah support v1.3, Bunk akan segera hasilkan patch baru dan postkan di blog ini.


KESALAHAN UMUM
=================
Baiklah, beberapa org bertanya kepada Bunk kenapa patch mereka tidak menjadi. Baiklah, di sinilah penjelasan yang sesuai untuk anda. Pertama sekali, anda perlu install dahulu patch v2.0 daripada Bunk sebelum download dan install patch 2.1. Ramai yang hanya install v2.1 dan mengalami masalah. Jadi, install dahulu version 2.0 dan kemudian baru install patch 2.1. 100% saya confirmed akan berjaya. Tetapi pastikan PES anda bukan di v1.3.


DOWNLOAD PATCH
=================

PES 2010 + Malaysia Team 2.0 (By Bunkboyz) install patch ni dulu :
http://malaysia-pes.blogspot.com/2009/12/pes-2010-patch-20-malaysian-team-by.html

PES 2010 + Malaysia Team 2.1 (By Bunkboyz) install patch ni kemudian  :
http://malaysia-pes.blogspot.com/2009/12/pes-2010-patch-21-malaysian-team-by.html


SAMA2 kita nantikan

No comments:

Post a Comment